9 hetes formába hozó edzésterv a Wizz Air Budapest Félmaratonra

Publikálva: 2021. június 23.
9 hetes formába hozó edzésterv a Wizz Air Budapest Félmaratonra

A feliratkozók június 24-től három hetente kapják majd az edzéstervet, hogy augusztus 29-én célba érhessenek.

Akkor érdemes feliratkoznod, ha futottál már korábban félmaratont, de mostanában nem kifejezetten készültél erre a távra!
Az edzésciklus 9 hetében formába hozunk, és viszonylag nagy lépésekben haladunk, emeljük mind a távokat, mind az intenzitást. FIGYELEM! Első félmaratonira való felkészülésre ez az edzésterv nem alkalmas!

Kezdd el a felkészülést most!
Feliratkozás: ▶ https://bit.ly/eedzes-wizz-21

Tovább olvasom

9 hetes formába hozó edzésterv indul a Wizz Air Budapest Félmaratonra

Publikálva: 2020. június 18.

Hozd formába magad e-mailes edzéstervünk segítségével a Wizz Air Budapest Félmaratonra! A feliratkozók július 2-től háromhetente kapják az edzéstervet, hogy szeptember 6-án célba érjenek.

Vigyázat! Ez az edzésterv NEM kezdő félmaratonistáknak készült!

Iratkozz fel itt: http://www.futanet.hu/cikk/ingyenes-futo-edzestervek/wizz-air-budapest-felmaraton-edzesterv

Ha első félmaratonodra készülsz, vagy a 2 órás, illetve az 1:40-es célidő az álmod, ahhoz is tudunk segítséget nyújtani, ugyanitt ezeket az edzésterveket is kérheted.

Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!

Tovább olvasom