9 hetes formába hozó edzésterv a Wizz Air Budapest Félmaratonra

Publikálva: 2021. június 23.
9 hetes formába hozó edzésterv a Wizz Air Budapest Félmaratonra

A feliratkozók június 24-től három hetente kapják majd az edzéstervet, hogy augusztus 29-én célba érhessenek.

Akkor érdemes feliratkoznod, ha futottál már korábban félmaratont, de mostanában nem kifejezetten készültél erre a távra!
Az edzésciklus 9 hetében formába hozunk, és viszonylag nagy lépésekben haladunk, emeljük mind a távokat, mind az intenzitást. FIGYELEM! Első félmaratonira való felkészülésre ez az edzésterv nem alkalmas!

Kezdd el a felkészülést most!
Feliratkozás: ▶ https://bit.ly/eedzes-wizz-21

Tovább olvasom

15 hetes edzésterv indul a 36. Wizz Air Budapest Félmaratonra!

Publikálva: 2021. május 6.
Félmaratoni edzésterv

A feliratkozók május 14-től három hetente kapják majd az edzéstervet, hogy augusztus 29-én az általuk vágyott idő alatt teljesíteni tudják a legnépszerűbb futótávot!

Nevezz az eseményre kedvezményes áron május 10-ig és kezdd el a felkészülést most!
Feliratkozás ▶ http://bit.ly/eedzes-wizzfelmaraton-21

Tovább olvasom

Készülj a 36. Wizz Air Budapest Félmaratonra magazinunk segítségével

Publikálva: 2021. május 3.
Fuss félmaratont

Készülj a 36. Wizz Air Budapest Félmaraton 21 km-es távjára Fuss Félmaratont magazinunk segítségével, melyben az eseményre felkészítő edzéstervet, valamint számos hasznos tudnivalót találsz!

Most megjelent kiadványunk elsősorban az ősszel megrendezésre kerülő félmaratoni távú eseményekre segít felkészülni – a számos hasznos cikk mellett tippeket és tanácsokat olvashatnak arról, mit érdemes tudni a manapság legnagyobb népszerűségnek örvendő 21 km-es távról.

Ajánlónkban:

  • A futómozgás és javítása
  • A nyári futás hatásai
  • Táplálék-kiegészítő 1×1
  • Edzésnapló
  • Őszi-téli félmaratonok a BSI szervezésében
  • 18 hetes edzésterv a Wizz Air Budapest Félmaratonra

Kattints és töltsd le most INGYENES kiadványunkat!

Tovább olvasom

9 hetes formába hozó edzésterv indul a Wizz Air Budapest Félmaratonra

Publikálva: 2020. június 18.

Hozd formába magad e-mailes edzéstervünk segítségével a Wizz Air Budapest Félmaratonra! A feliratkozók július 2-től háromhetente kapják az edzéstervet, hogy szeptember 6-án célba érjenek.

Vigyázat! Ez az edzésterv NEM kezdő félmaratonistáknak készült!

Iratkozz fel itt: http://www.futanet.hu/cikk/ingyenes-futo-edzestervek/wizz-air-budapest-felmaraton-edzesterv

Ha első félmaratonodra készülsz, vagy a 2 órás, illetve az 1:40-es célidő az álmod, ahhoz is tudunk segítséget nyújtani, ugyanitt ezeket az edzésterveket is kérheted.

Hozd ki magadból a maximumot!
Eddz velünk!

Tovább olvasom